Friday, June 10, 2011

Bula - a doua incercare

Am gasit marturii in bancuri cum ca Bula are capul asa mare incat
poate cara cartofi in caciula, ca are dintii asa mari de zgarie
parchetul cand sta cu gura deschisa.
Se mai stie ca Bula este eternul elev repetent, de varsta cu directorul scolii.
Mi s-a sugerat sa il fac haios pe Bula. Mai haios decat primul. Nu
pot! Nu il vad haios pe Bula. Pentru mine Bula e personajul care in
anii negrii a luat asupra lui toate mizeriile si a facut oamenii sa
rada. Toata obida poporului roman e in Bula.
Mustata i-am adaugat-o eu pentru ca mi se pare definitorie pentru
epoca de aur a lui Bula.
Proiectul nu se termina aici. Astept parerile voastre. Iar la sfrarsit votam :)

1 comment:

  1. e frumos si asta, dar primul are ceva care imi place mai mult, nu imi dau seama exact ce, dar e mai subtil, mai altfel

    ReplyDelete